Jak pozyskać nowe kontakty biznesowe? | Mateusz Ferfecki

 

Dawniej było mi ciężko znaleźć młodych ludzi, którzy mają podobne zainteresowania do mnie. Teraz te osoby same pojawiają się wokół. Czym więcej się robi, tym więcej ludzi i możliwości się poznaje. Dlatego warto się odważyć i wyjść czasem z domu…

Dni pełne wydarzeń i spotkań

W poniedziałek 25.03 brałem udział w evencie SEED. Cracow. Był on związany z rozwojem zawodowym i skierowany głównie do osób młodych, które chcą znaleźć pierwszą pracę lub podjąć staż. Jest to projekt realizowany przez grupę uczniów technikum, do którego uczęszczam. Gratuluję całemu zespołowi SEED za zorganizowanie tak wartościowego wydarzenia!

Dzień później uczestniczyłem w Wielkiej Wymianie Kontaktów, czyli spotkaniu networkingowym, połączonym z wystąpieniami prelegentów. Na każdym takim wydarzeniu zawiera się nowe kontakty biznesowe, z których mogą wyniknąć ciekawe możliwości do współpracy. Tak też było i tym razem.

Cieszę się, że powstaje coraz więcej takich wydarzeń, które pozwalają na ciągły rozwój…

Ciągle słyszę, że ktoś chciałby coś robić, ale pojawiają się tysiące wymówek…

„Nie wiem, jak to zrobić”.
„Nie mam na to czasu / pieniędzy”.
Ostatnie dni pokazały mi, że możliwości są na wyciągnięcie ręki. Wystarczy tylko odważyć się, wyjść z domu, poznać nowych ludzi i nawiązać w ten sposób nowe kontakty biznesowe.

Dla przykładu: Wiele osób boi się działać w biznesie ze względów prawnych, a na opłacenie radcy prawnego / prawnika, nie chcą wydawać pieniędzy. W sobotę byłem na targach inwestycyjnych, gdzie istniała możliwość skorzystania za darmo z wiedzy prawników, ponieważ mieli oni swoje stanowisko firmowe. Co najlepsze – nikt tam nie podchodził, więc stwierdziłem, że skorzystam z okazji i zapytam o kilka rzeczy…

Prawnik się wręcz nudził, więc chętnie odpowiedział na wszystkie moje pytania, a nawet rozwinął temat, więc dowiedziałem się znacznie więcej niż chciałem wiedzieć. Dzięki temu uzyskałem nową wiedzę prawną – zupełnie za darmo.

Wniosek? Rusz się i zacznij działać!

O autorze

W wieku 14 lat rozpocząłem swoją przygodę z działalnością internetową. Prowadziłem wtedy kanał na YouTube. Na jego fundamentach zakładałem własne sklepy internetowe w branży gamingowej. Dzięki tym doświadczeniom nauczyłem się bardzo wielu rzeczy z dziedziny marketingu internetowego, co pozwoliło mi na założenie agencji interaktywnej Matezun. W ciągu kilku lat działania współpracowałem już z ponad 150 firmami z różnych branż.

Nauczyłem się wielu technik i strategii marketingowych, które można wykorzystywać do promocji marki. Dzięki zdobytej wiedzy prowadzę konsultacje i szkolenia indywidualne, w ramach których pomagam przedsiębiorcom rozwiązywać problemy związane z działalnością internetową oraz doradzam w kwestiach strategii marketingowych i budowaniu marki osobistej. Dodatkowo prowadzę również firmę e-commerce sprzedającą akcesoria dla zwierząt domowych.

Poznaj mnie lepiej: Sprawdź moją historię