Przewodnik po marketingu internetowym

Ten ebook zawiera praktyczną wiedzę, którą zdobyłem podczas kilku lat prowadzenia agencji interaktywnej. Poznaj różne formy marketingu internetowego oraz gotowe strategie, dowiedz się, jak działają najpopularniejsze narzędzia marketingowe i jak najlepiej publikować treści.

57.00

Cena zawiera podatek VAT 5%.

Aktualna wersja ebooka: v2.0 (18.04.2021r)
ISBN: 978-83-958189-1-2
Ilość stron: 84
Plik PDF do pobrania otrzymujesz natychmiast po opłaceniu zamówienia!

*Kupując akceptujesz Regulamin Sklepu

Dla kogo jest ten ebook?

  • Dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z marketingiem internetowym,
  • Dla osób, które chcą rozszerzyć swoją wiedzę z różnych dziedzin marketingu internetowego,
  • Dla osób, które chcą samodzielnie zajmować się marketingiem w swojej firmie,
  • Dla osób, które chcą lepiej rozumieć prowadzone działania marketingowe np. przez agencje,
  • Dla osób, które chcą budować swoją markę osobistą w internecie,
  • Dla osób, które chcą zwiększyć sprzedaż za pośrednictwem internetu.

Czego dowiesz się z ebooka?

N

Poznasz różne formy marketingu internetowego

N

Dowiesz się jak działają najpopularniejsze narzędzia marketingowe

N

Poznasz najważniejsze elementy kampanii reklamowych oraz ich rodzaje

N

Dowiesz się wielu ciekawych rzeczy na temat publikowania treści

N

Poznasz strategie marketingowe, które możesz zastosować u siebie

N

Dowiesz się w jaki sposób mierzyć opłacalność kampanii reklamowych

Internet wraz z mediami społecznościowymi jest idealnym miejscem na reklamę dla firm. Można w nim łatwo wypromować swoje produkty i usługi, często nie wydając na to nawet grosza. W internecie ciągle się coś zmienia. Powstają nowe serwisy i coraz większe możliwości. Dlatego warto być na bieżąco i wykorzystywać to, co tylko można, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Strategii i sposobów na promocję istnieje bardzo dużo, dlatego niewiele jest osób, które w pełni rozumieją zasady działania większej ilości narzędzi. Tacy ludzie najczęściej specjalizują się w konkretnym rodzaju reklamy lub w jednym systemie reklamowym np. Facebook Ads lub Google Ads. Dzieje się tak dlatego, że te narzędzia są bardzo rozbudowane i ciężko jest, działając samemu, w pełni je opanować i być na bieżąco ze wszystkimi zmianami.

Inaczej wygląda sytuacja u osób działających w formie agencji interaktywnej. Dzięki działaniu we własnej firmie, w której zajmujemy się różnymi rodzajami promocji dla właściwie wszystkich branż (o czym pisałem na początku), zdobyłem doświadczenie pozwalające wytłumaczyć, nie tylko jak działają dane narzędzia, ale także, jakie są między nimi różnice i które z nich mogą okazać się bardziej przydatne w konkretnym przypadku.

Jeżeli do tej pory reklamowanie się w internecie było dla Ciebie czarną magią, to po przeczytaniu tego ebooka, całkowicie zmieni się Twoja wiedza w tym zakresie.

Z tej publikacji dowiesz się podstawowych informacji na temat marketingu internetowego, poznasz jego rodzaje, sposoby na różne promocje oraz kilka konkretnych strategii marketingowych, które możesz zastosować u siebie.

Treści zawarte w tym ebooku zostały ułożone według stopnia trudności. Na początku poznasz ogólne informacje na temat marketingu internetowego, a w kolejnych rozdziałach znajdziesz już bardziej zaawansowane tematy.

Będę starał się aktualizować tę publikację w przypadku jakichś zmian lub nowych informacji, więc zachęcam do zaglądania czasami na stronę sprzedaży. Na pierwszej stronie widnieje numer wydania oraz wersji, z którym można porównać najnowszą publikację.

Obecna wersja

Rozdziałów

BONUS: DARMOWE AKTUALIZACJE

Branża marketingu internetowego szybko się zmienia, dlatego ten ebook będzie w razie potrzeby aktualizowany, aby stale zapewniać wartościową wiedzę. Osoby, które go teraz zakupią, będą miały bezpłatny dostęp do pobrania najnowszej wersji przez minimum rok.

Wszystkie informacje i przykłady zapisane w tym ebooku, są oparte na praktycznych przypadkach, które miałem okazję przerabiać w swojej agencji!

Mateusz Ferfecki – autor

O AUTORZE

Mateusz Ferfecki

Nazywam się Mateusz Ferfecki. W wieku 14 lat rozpocząłem swoją przygodę z działalnością internetową. Prowadziłem wtedy kanał na YouTube, na który nagrywałem filmy z gier. Później zakładałem własne sklepy internetowe w branży gamingowej i tworzyłem nowe marki. Dzięki tym doświadczeniom nauczyłem się bardzo wielu rzeczy z dziedziny marketingu internetowego, co pozwoliło mi na założenie agencji interaktywnej.

W ciągu kilku lat działania, współpracowałem już z ponad 100 firmami z różnych branż. Nauczyłem się wielu technik i strategii marketingowych, które można wykorzystywać do promocji marki.

Jednocześnie zdaję sobie sprawę z tego, że marketing internetowy jest bardzo rozbudowanym tematem i nie łatwo jest go zrozumieć, zwłaszcza osobom, które nie mają z nim większej styczności.

Dlatego na bazie własnego doświadczenia postanowiłem napisać tego ebooka, w którym zawarłem praktyczną wiedzę, dotyczącą różnych zagadnień marketingu internetowego. Mam nadzieję, że Wam się on przyda 🙂

Poszerz swoją wiedzę

Zaufaj temu ebookowi i wprowadź swoją markę na nowy poziom w świecie internetu!

57.00

Cena zawiera podatek VAT 5%.

A może wolisz, aby ktoś robił to jednak za ciebie?

Jeżeli mimo wszystko świat marketingu internetowego jest dla Ciebie zbyt zawiły i nie chcesz tracić czasu, aby zgłębiać wszystkie jego tajniki, zachęcam do sprawdzenia oferty mojej agencji interaktywnej – Matezun. Zaufaj sprawdzonej marce!